Cześć! W tej środowej aktualizacji dość dużo dostaliśmy od SSO, a głównie ciąg dalszy zadań z Druidami! Bardzo mnie to zaskoczyło, jak SSO może pięknie zrobić grafikę.
Żeby dowiedzieć się, o co mi chodzi czytaj dalej post.
Pamiętaj, aby zacząć tą przygodę musisz ukończyć
zadanie, w którym dołączasz do Jeźdźców Duszy i ich sprzymierzeńców na uroczystości upamiętniającej w Opactwie Doyle'a (naprzeciwko mistrzostw kucyków).
Na początku mamy na celu pojechać do Stajni Jorvik, aby porozmawiać chwilę ze Steinem stojącym na padoku obok stajni. On przekierowuje nas do Anny trenującej na wybiegu tuż obok farmy Słonecznikowych Pól pod mistrzostwami. Pokazuje nam różne sztuczki na swoim nowym koniu, a potem ścigamy się z nią do urywku Zielonej Doliny. Tam czeka na nas Lisa i również mamy z nimi poprowadzić z nimi dialog i odpowiedzieć na parę pytań zaznaczając wybraną odpowiedź. Następnie jedziemy do Jarlaheim do Lindy (ta część najbardziej mnie zachwyciła). Słuchamy chwilę Meteora i wchodzimy do jej pokoju. Na pierwszy rzut oka ten pokój jest wspaniale wykonany graficznie i serio wygląda super i w jej stylu.
Zobaczcie sami...
Chciałabym, aby nasze postacie też miały takie cudowne pokoje.
Może kiedyś tak się stanie...
Wracając do zadań mamy porozmawiać z Lindą, wybrać odpowiedzi i wysłuchać jak opowiada o swoim życiu. Na koniec jeszcze oglądamy chwilę wszystkie rzeczy znajdujące się w pokoju (niektóre dotyczyły jej rodziny np.zdjęcie jej rodziców). Potem jedziemy do Fortu Pinta, aby spotkać tam Alex, Jamesa oraz tego kucyka burmistrza XD. Chwilę z nimi gadamy i żartujemy, a potem po pizzy Alex zgadza się na "Wyprawę światła". Następnie wybieramy się do Stajni Złotych Liści, by spotkać się ze wszystkimi Jeźdźcami Duszy. Kiedy dojedziemy na miejsce
rozmawiamy chwilę z Lisą, która orientuje się, że mały Concord zniknął i mamy go poszukać na całym obszarze stajni. Kiedy znajdujemy go przy plaży galopującego musimy go złapać i poprowadzić spowrotem na miejsce spotkania.
Kiedy już przyprowadzimy go do druidów mamy porozmawiać ze wszystkimi innymi osobami na tym obszarze. (Są to dziewczyny z BobCats, jakieś inne laski (znam tylko Sophie z Głuchych Lasów) i dziewczyny z tyłu stajni na islandzie i hanowerku, oraz Strażników Leśnych z Mistfall.
Następniewszyscy zbierają się na boku stajni, a Herman stoi na kamieniu i wszyscy go słuchają. Rozmawiamy z Lindą o jej śnie i wyruszamy w drogę na Wyprawę Światła.
Przechodzimy przez drogę Aideen i tu zaczyna się cała przygoda i wrażenia. Jedziemy wzdłuż drogi prowadzącej do tego szlaku. Rozmawiamy chwilę z Alex i jedziemy z nimi do celu.
Wspinamy się na szczyt góry, gdzie jest mały placyk z kółek.
WIDOKI SĄ ZARĄBISTE..
Rozmawiamy tam z Alex i zbieramy dla naszego konia koniczyny wyrastające z ziemi.
Zauważyłam, że jak i na drodze na szczyt po której jechaliśmy i na szczycie jest bardzo dużo świecących się kamieni, o różnych kształtach i obrazkach np. koni i jeźdźców...Można je zobaczyć podczas zdjęć.
Jak widać jest tutaj dużo koniczynek do zebrania ;D
Kiedy chodzimy i zbieramy koniczyny, Strażnicy też zbierają je dla swoich koni.
Kiedy już nakarmimy naszego konia jedziemy znowu w grupie do "Szeptu Aideen".
Zaznaczają się nam po kolei nowe lokalizacje, takie jak np. Siodło Widoków i Jar Huzara.
Idziemy krętą drogą, wokół jest bardzo dużo drzew, krzaków, koniczynek, liści, kamieni z "runami" oraz piękne widoki.
Jak widzicie można już zauważyć most i zamek.
Po tym musimy pogadać z Lindą i przejść przez szczelinę pomiędzy skałami.
Coraz bliżej widzimy zamek nad nami.
Teraz włącza nam się animacja zamykającej się szczeliny ze skał...i transportuje nas w bardzo dziwne ale i piękne miejsce.
Otaczają nas niebieskie grzybki, które się świecą oraz podświetlane posągi.
Chodzimy po czarnej wodzie, a po chwili spotykamy Elizabeth stojącą na tym posągu...
Po chwili spotykamy również Frippa...
Pojawia się również Pan Sands, mówiący nam o naszym przeznaczeniu...
Widzimy też Pana Darko...
Powtarza się animacja z Elizabeth, ale teraz rozmawia ona z Evergreyem...
Widzimy na końcu jakąś białą postać...i z nią rozmawiamy..ona zna nasze imię.
Jest to Catherine.
Rozmawia po chwili z nami i mówi, że mamy nadzwyczajną moc...po czym znika.
Lądujemy obok Lindy, opowiadając jej co zobaczyliśmy.
Jedziemy dalej drogą do obozowiska na Wzgórze Złotych Liści.
Rozmawiamy z Jeźdźcami Duszy, po czym słychać jakiś krzyk w oddali..
Jest to dziewczyna na islandzie wspomniana wcześniej. Jedziemy za śladem kopyt konia Petunii, aż na farmę Jaspera. Koń galopuje na polu z dyniami i strachem na wróble.
Rozmawiamy chwilę z Jasperem o wypadku i zatrzymujemy konia. Kiedy uspokoimy konia mamy zapytać Jaspera o jego córkę Catherine.
Jedziemy nastepnie do Moorland, aby spotkać się z Lindą przy starym domu Jaspera.
(Za tydzień dokończę ten post ;d)
DOZOBACZENIA!
Żeby dowiedzieć się, o co mi chodzi czytaj dalej post.
Pamiętaj, aby zacząć tą przygodę musisz ukończyć
zadanie, w którym dołączasz do Jeźdźców Duszy i ich sprzymierzeńców na uroczystości upamiętniającej w Opactwie Doyle'a (naprzeciwko mistrzostw kucyków).
Na początku mamy na celu pojechać do Stajni Jorvik, aby porozmawiać chwilę ze Steinem stojącym na padoku obok stajni. On przekierowuje nas do Anny trenującej na wybiegu tuż obok farmy Słonecznikowych Pól pod mistrzostwami. Pokazuje nam różne sztuczki na swoim nowym koniu, a potem ścigamy się z nią do urywku Zielonej Doliny. Tam czeka na nas Lisa i również mamy z nimi poprowadzić z nimi dialog i odpowiedzieć na parę pytań zaznaczając wybraną odpowiedź. Następnie jedziemy do Jarlaheim do Lindy (ta część najbardziej mnie zachwyciła). Słuchamy chwilę Meteora i wchodzimy do jej pokoju. Na pierwszy rzut oka ten pokój jest wspaniale wykonany graficznie i serio wygląda super i w jej stylu.
Zobaczcie sami...
Chciałabym, aby nasze postacie też miały takie cudowne pokoje.
Może kiedyś tak się stanie...
Wracając do zadań mamy porozmawiać z Lindą, wybrać odpowiedzi i wysłuchać jak opowiada o swoim życiu. Na koniec jeszcze oglądamy chwilę wszystkie rzeczy znajdujące się w pokoju (niektóre dotyczyły jej rodziny np.zdjęcie jej rodziców). Potem jedziemy do Fortu Pinta, aby spotkać tam Alex, Jamesa oraz tego kucyka burmistrza XD. Chwilę z nimi gadamy i żartujemy, a potem po pizzy Alex zgadza się na "Wyprawę światła". Następnie wybieramy się do Stajni Złotych Liści, by spotkać się ze wszystkimi Jeźdźcami Duszy. Kiedy dojedziemy na miejsce
rozmawiamy chwilę z Lisą, która orientuje się, że mały Concord zniknął i mamy go poszukać na całym obszarze stajni. Kiedy znajdujemy go przy plaży galopującego musimy go złapać i poprowadzić spowrotem na miejsce spotkania.
Kiedy już przyprowadzimy go do druidów mamy porozmawiać ze wszystkimi innymi osobami na tym obszarze. (Są to dziewczyny z BobCats, jakieś inne laski (znam tylko Sophie z Głuchych Lasów) i dziewczyny z tyłu stajni na islandzie i hanowerku, oraz Strażników Leśnych z Mistfall.
Następniewszyscy zbierają się na boku stajni, a Herman stoi na kamieniu i wszyscy go słuchają. Rozmawiamy z Lindą o jej śnie i wyruszamy w drogę na Wyprawę Światła.
Przechodzimy przez drogę Aideen i tu zaczyna się cała przygoda i wrażenia. Jedziemy wzdłuż drogi prowadzącej do tego szlaku. Rozmawiamy chwilę z Alex i jedziemy z nimi do celu.
Wspinamy się na szczyt góry, gdzie jest mały placyk z kółek.
WIDOKI SĄ ZARĄBISTE..
Rozmawiamy tam z Alex i zbieramy dla naszego konia koniczyny wyrastające z ziemi.
Zauważyłam, że jak i na drodze na szczyt po której jechaliśmy i na szczycie jest bardzo dużo świecących się kamieni, o różnych kształtach i obrazkach np. koni i jeźdźców...Można je zobaczyć podczas zdjęć.
Jak widać jest tutaj dużo koniczynek do zebrania ;D
Kiedy chodzimy i zbieramy koniczyny, Strażnicy też zbierają je dla swoich koni.
Kiedy już nakarmimy naszego konia jedziemy znowu w grupie do "Szeptu Aideen".
Zaznaczają się nam po kolei nowe lokalizacje, takie jak np. Siodło Widoków i Jar Huzara.
Idziemy krętą drogą, wokół jest bardzo dużo drzew, krzaków, koniczynek, liści, kamieni z "runami" oraz piękne widoki.
Jak widzicie można już zauważyć most i zamek.
Po tym musimy pogadać z Lindą i przejść przez szczelinę pomiędzy skałami.
Coraz bliżej widzimy zamek nad nami.
Teraz włącza nam się animacja zamykającej się szczeliny ze skał...i transportuje nas w bardzo dziwne ale i piękne miejsce.
Otaczają nas niebieskie grzybki, które się świecą oraz podświetlane posągi.
Chodzimy po czarnej wodzie, a po chwili spotykamy Elizabeth stojącą na tym posągu...
Po chwili spotykamy również Frippa...
Pojawia się również Pan Sands, mówiący nam o naszym przeznaczeniu...
Widzimy też Pana Darko...
Powtarza się animacja z Elizabeth, ale teraz rozmawia ona z Evergreyem...
Widzimy na końcu jakąś białą postać...i z nią rozmawiamy..ona zna nasze imię.
Jest to Catherine.
Rozmawia po chwili z nami i mówi, że mamy nadzwyczajną moc...po czym znika.
Lądujemy obok Lindy, opowiadając jej co zobaczyliśmy.
Jedziemy dalej drogą do obozowiska na Wzgórze Złotych Liści.
Rozmawiamy z Jeźdźcami Duszy, po czym słychać jakiś krzyk w oddali..
Jest to dziewczyna na islandzie wspomniana wcześniej. Jedziemy za śladem kopyt konia Petunii, aż na farmę Jaspera. Koń galopuje na polu z dyniami i strachem na wróble.
Rozmawiamy chwilę z Jasperem o wypadku i zatrzymujemy konia. Kiedy uspokoimy konia mamy zapytać Jaspera o jego córkę Catherine.
Jedziemy nastepnie do Moorland, aby spotkać się z Lindą przy starym domu Jaspera.
(Za tydzień dokończę ten post ;d)
DOZOBACZENIA!















































































Brak komentarzy:
Prześlij komentarz